Duratec V6 i wolna odma

T, 11.04.2012, 18:14 « poprzedni - następny »

T

Bo ja wiem? Pewnie kawałek plastiku, który z jednej strony przykręca się do bloku, a z drugiej wtyka weń rurkę. Wątpię, żeby tam była jeszcze jakaś tajemnica. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

bulan74

dzisiaj jak bede miał chwile to odkrece i lookne bo mam przy starym silniku

NeroN

Dobra, pytanie.

Przy okazji zmiany uszczelek zajrzałem do tego zaworka pomiędzy głowicami...

I w morde jeża - jak go wyjąć z tamtąd bez zdejmowania głowić ?

Kupiłem zaworek z MKI bez zaworka :D Ale tam nie ma podejścia... czy tylko mi się wydaje i wszystko sie powiedzie ?
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 23.10.2012, 13:36I w morde jeża - jak go wyjąć z tamtąd bez zdejmowania głowić?
Mój mechanik twierdził, że się nie da.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Tak właśnie myślałem... Swoją drogą ciekawe jak ktoś chce go wymienić bo mu się zaworek spsuje... Trzeba ściągać głowice...
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Saliwawa

czyli podsumowójąc nie da się tego zrobić, tak jak Ty masz Tomasz w mk3 bez ściągania głowic ?

T

Cytat: Saliwawa w 14.02.2013, 14:55
czyli podsumowójąc nie da się tego zrobić, tak jak Ty masz Tomasz w mk3 bez ściągania głowic?
Ciężko mi powiedzieć, u mnie cała ta przeróbka wyszła trochę przypadkowo, nie analizowałem budowy standardowego elementu i tego, czy da się usunąć z niego filtr bez demontażu głowic.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Alek

Odgrzeję temat trochę.

Przebrnąłem przez to coście tu koledzy napisali i... Tomasz mówi że większość zanieczyszczeń idzie z odpowietrzenia skrzyni. Nie twierdzę że podważam, ale rozkręciłem ostatnio wszystko i u mnie mokre w środku są odmy od głowic, a od skrzyni jest sucha, stąd wydawałoby mi się że ten oil separator działa nie najgorzej. Planuję założyć catch tank do ST220, no i tak skłaniałem się podpiąć tylko głowice a skrzynię zostawić bo na moje oko głowice brudzą bardziej, ale z kolei jeżeli 90% pochodzi ze skrzyni, wtedy niepodłączanie skrzyni nie ma sensu całość. To jak to w końcu jest ? :)

T

Prawdopodobnie masz niedrożny zawór na wyjściu z bloku i wszystko idzie przez głowice (odpowietrzanie głowic i bloku jest połączone).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Alek

ech, no dobra, w sumie mam wszystko rozebrane teraz i tak. To jest PCV taki sam do każdego V6 czy specjalny do 220 ? Poratujesz numerem części dla pewności ?

T

W Mondeo mk3 zawór PCV jest tuż przy tym plastikowym "wylocie" z bloku.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Alek

Ale zawór sprawdzałem i działa poprawnie, jak się ssie to puszcza jak się dmucha to odcina.