[Mondeo] ST220 Nie spadają obroty przy jeździe, falujące obroty na luzie.

Essio, 27.03.2012, 12:14 « poprzedni - następny »

MotoManiaq

Ten drugi przewod i poczatek gumwy tego z pierwszego zdj. zamowilem z firmy Marsil, nie przepłacaj ;)

ja walcze dalej z obrotami: ciagle ewidentnie im cieplej tym bardziej zyja swoim zyciem: albo za bardzo spadaja (czesciej gdy jest umiarkowanie cieplo, lub chlodniej) lub zawieszaja sie i podnosza (gdy jest cieplo i goraco) ... adaptacje kilkukrotnie robione , jezdzone na benie, itp... ostatnio zamowilme MAF z aliexpress - od razu napiszae NIE POLECAM tego gowna, nie dalo sie wysterowac na nim, dodatkowo check mi sie przez niego pali, wiec wrocilem do starego MAfa. Wymienilem dodatkowo TPSa , bez zmian.... Moze ktos z forumowych MAGów by mi pomogl w temacie, moge podjechac umowic sie na diagnoze nawet cala polsce przejechac, byle sie pozbyc tego problemu :)  dodam , ze nie chce auta sprzedawac z tego powodu, ale cierpliwosc moja sie powoli konczy...

bishop

Sprawdzałeś przewód od wspomagania? Kiedyś gdzieś czytałem że to też może być przyczyna. Na klimie włączonej falują mocniej?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

MotoManiaq

Cytat: bishop w 11.07.2017, 12:57Na klimie włączonej falują mocniej?

na klimie wieksza tendencja do opadania obrotow jest (niżej), wyciekow plynu nigdzie nie mam (to jest ten z zielona wtyczka obok rozrzadu?) jedno co wiem, ze jest to ewidentnie zalezne od temp. zew :/

veg

Jesteś pewien, że wszystkie przewody masz całe? Wymieniłem ten grubszy i problem z wysokimi obrotami zniknął. Został jeszcze ten mniejszy ale kupione końcówki z Marsil'a i czekają na montaż.

MotoManiaq

Cytat: veg w 11.07.2017, 13:59
Jesteś pewien, że wszystkie przewody masz całe? Wymieniłem ten grubszy i problem z wysokimi obrotami zniknął. Został jeszcze ten mniejszy ale kupione końcówki z Marsil'a i czekają na montaż.
Rozerwalem otulinke z weza do wspomagania, byla cala zasyfiala od oleju wyczyscilem waz, pojezdze i sprawdze cczy gdzies nie leci... Weze gumowe mam NA BANK CALE, kolanka male od glowic mam z marsila i ten dlugi z tylu silnika tez, dodatkowo wyczyszczona na lustro przeoustnica, nowy tps, adaptacja 200km na benie, nowy oryginalny krokowy z aso w lutym kupiony, now uszczelki kolektora ssacego nowe ori kable oraz swiece, ... Chyba teraz czas na czujniki , jakby ktos zrobil liste czujnikow do sprawdzenia i ew. Jak je zmierzyc zeby w jednym watku dla potomnych bylo

MotoManiaq

Edit! Odpialem czujnik zielony na wezu wspomagania, czuc bylo zmiane obrotow, czyli czujnik dziala! Dodatkowo podczas krecenia kierownica pojawil sie maly punkt w ktorym baardzo lekka jest nieszczelnosc , fot.

1. Czy to moze powodowac objawy?
2.Zauwzylem tez, ze klima zalacza sie tylko jak jest na wolny obrotach, przy przegazowce sie sprzeglo rozlacza i przestaje pracowac , tak ma.byc?....
3. Po zagrzaniu silnika temp zew na kompie na liczniku pokazuje 28st, nie za duzo?

Cycki opadaja juz tym autem....

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

bishop

Cytat: MotoManiaq w 11.07.2017, 15:57Zauwzylem tez, ze klima zalacza sie tylko jak jest na wolny obrotach, przy przegazowce sie sprzeglo rozlacza i przestaje pracowac, tak ma.byc?...
Przestaje dmuchać zimne?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

MotoManiaq

Mam wrazenie ze przestaje dmuchac zimne

Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka

bishop

Cytat: MotoManiaq w 11.07.2017, 19:25Mam wrazenie ze przestaje dmuchac zimne
Tak nie powinno być. W moim przypadku chłodzi cały czas. Może masz coś z klimą co powoduję duże obciążenie na pasku i dlatego falują obroty.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

Haymaker

Witam...

Wczoraj po tygodniowym a można by powiedzieć 3 tygodniowym postoju, przegoniłem St'ka... Wkurzają mnie niespadające obroty tzw "efekt tempomatu", szukam przyczyny i nie do końcowa wiem gdzie szukać.. Wczoraj po mocniejszym deptaniu zauważyłem głośniejszy dźwięk, tak jakby się coś zawiesiło i po ponownym prze gazowaniu wróciło do normy.. Jak się na luzie potrzyma na około 3 tys obrotów a później wciśniecie gaz do maksa, było słychać głośniejszy dźwięk z okolicy "przepustnicy, puchy od filtra" Temperatura na czujniku zewnętrznym zaraz wykazała 39 stopni co było niemożliwe, bo było max 25 około 23:00.
Rano odpaliłem auto, wskoczyło na 1100-1200 obrotów co chyba normalne i zaczęło opadać do swoich 800-900.
Jak odepnę wężyk nad krokowym/przepustnicą(chyba to ona), to silnik zaczyna się "dusić ale nie gaśnie" tak sobie kuca..
Jak odepnę wtyczkę od krokowego to momentalnie gaśnie.
Wcześniej wyczyściłem krokowy i chwilę działało, zaczęły się znowu przywieszać..
Jakiś czas temu kupiłem oryginalną uszczelkę pod niego bo nie było, było jakiś czas ok może 2 tyg, i obroty znowu zaczęły się na zmianę przywieszać..
A ostatnimi czasy, to już w ogóle nie chcą opadać....
I nie ma znaczenia czy mu cisnę, czy jadę "normalnie"
Nie podłączałem pod kompa, check mi się nie pali.
Brak gazu, przebieg 452.000
Czasami też pedał sprzęgła nie odbije do końca...
Sprzęgło i dwumasa oryginalna, nic od nowości nie wymieniane.

Założyłem dzisiaj nowy krokowy.. Zakupiłem w ASO, niestety efektu nie dał, aby odchudził portfel o 550zł.

Brak wiedzy, a wkurza bardzo.

Alek

Krokowy można znaleźć po ~300pln.

Jeżeli chodzi o lewe powietrze, zostają Ci do sprawdzenia:
- Odmy głowic, od tego bym zaczął
- Odma bloku
- zawór recyrkulacji spalin i jego przewody
- przewód podciśnienia serwo hamulca
Czyli w skrócie, zdejm kolektor dolotowy i zobacz czy wszystkie rury do niego przyczepione są całe i szczelne

Miha_u

Cytat: roki w 24.11.2012, 17:01
Ja mam panowie nowy problem tego typu ze, o po odpaleniu rano autka po nocy odpala elegancko 1400obr na ssaniu...i jade autkiem jakis czas auto nagrzewa sie juz prawie cale a obroty dalej na 1400 1300...nawet jak mu przygazuje mocno to nic niedje...obroty zawieszaja sie nawet na 2tys obr...i dopiero wylaczenie silnika i ponowne wlaczenie powoduje ze wszystko jest ok wracaja obr na 0.8 Jaki moze byc powod?zalalem ostatnio pol baku paliwa na agip a normalnie tankuje 100 v power :/ pozdroo
Mam podobny problem. Dzieje się to sporadycznie. Zazwyczaj jak jadę w korku już po rozgrzaniu silnika. Jak zaczynam jechać normalnie (po wyjechaniu z korka) mam efekt tempomatu. Czasami się tak dzieje jak gwałtownie przyspieszę (wyższe obroty). Gdy ponownie odpalę silnik problem znika. Kąt otwarcia przepustnicy jest poniżej 18%, błędów brak, zawór bocznicowy- wydaje się być sprawny- silnik gaśnie po odłączeniu wtyczki od niego. Czy to może być coś z regulatorem ciśnienia paliwa?
Pozdrawiam

Haymaker

Ja wymieniłem w zeszłym tygodniu czujnik na przepustnicy na razie obroty mi ładnie spadają ciekawe jak długo :)

Miha_u

Cytat: Haymaker w 17.09.2018, 21:02
Ja wymieniłem w zeszłym tygodniu czujnik na przepustnicy na razie obroty mi ładnie spadają ciekawe jak długo :)
A miałeś jakiś błąd/patrzyłeś na kompie jaki masz stopień otwarcia przepustnicy? Bo jeśli błędu nie ma, a dodatkowo przepustnica się zamyka do końca (~18%) to raczej nie jest to wina czujnika.

Haymaker

P1120 wywalił mi dwa razy check