Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

cliner

Ja pierwszy.... Please...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Tomek

Monti

01.09.2017, 13:39 #796 Ostatnia edycja: 01.09.2017, 13:45 by Monti
Ale ze co? Osiągniesz więcej niż 260km w mondeo/smaxie 2.5t?
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

cliner

Trochę więcej niż 260 to się już pojawiło jakiś czas temu.Teraz liczymy na przekroczenie 280.

Sent from my Pixel XL using Tapatalk
Tomek

Monti

Wiadomo coś wiecej, ile KM i Nm?
Ktos juz ma coś zrobione?
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

heko

nie chodzi o 260 czy 280KM a o spory moment, więcej boostu itd.
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

MAG

Ile maksymalnie bez szarpań udało się zrobić?

Jak będę pod koniec października w Polsce będę próbował "pobawić się" regulacją aktuatora w mojej hybrydzie (skręcona na minimum póki co) i zobaczyc co sie uda osiągnąć na moim programie (obecnie 233KM i niecałe 400Nm).
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

heko

233KM ??
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

loockas

Jesień idzie, chciałbym się zacząć zbroić w graty na przyszły rok :) Mam w planach skromne podniesienie mocy w swojej foce. Ma być bezpieczenie, a jednocześnie nie chciałbym się jeszcze pakować w koszty zamykania bloku. Chciałbym uzyskać moc powyżej 250km. Przeczytałem cały wątek i wiem, że dałoby się to uzyskać samym strojeniem bez wymiany czegokolwiek. Chciałbym jednak mieć rezerwę na każde warunki atmosferyczne i jednocześnie nie zarzynać auta do granic możliwości. Pomyślałem więc o kilku modyfikacjach przed strojeniem i prosiłbym o komentarz i porady.

Układ dolotowy:
- Ecu spacer - czy ma znaczenie materiał z jakiego jest wykonany? Z tworzywa widziałem za ok 50$ ale z aluminium już nawet za 20$.
- IC od Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.fmic.pl dokładnie ten zestaw:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fmic.pl/ford/46766-ford-focus-st-25t-225ps-mk-ii.html#/30-intercooler-standard
- DV - i tutaj pytania dwa:
a) wymieniać profilaktycznie czy czekać aż seryjny padnie?
b) jeżeli wymieniać to oryginalny Forge, podróbka? Czy może properfekt za 250zł? Widząc ile znanych mi mazd śmiga na Properfektach jestem w stanie się skusić.
- BS - j/w
a) wymieniać profilaktycznie czy czekać aż seryjny padnie?
b) propozycje czegoś sensownego?

Układ wydechowy:
- Sportowy kat AWB przystosowany do wymiany p&p w ST przez firmę GTPerformance. I na tym planowałem zakończyć modyfikację układu wydechowego. GTP zasugerowało, że wymiana DP przy tych celach jakie sobie założyłem nie ma sensu.

Rozumiem, że aktuator mogę sobie darować i pozostać spokojnie przy seryjnym?

AdixST

- Ecu-spacer - nie wypowiem się, bo mam przerobionego boxa od kolegi z forum.
- IC - ja mam 600x300x76 od FMICa i sprawdza się bardzo dobrze, także polecam.
- DV - mam zmieniony na coś a`la Properfekt i działa bez zarzutu, ori się rozpadł w palcach jak go wyjąłem, także polecałbym zmienić.
- BS - ja nie zmieniałem.

Co do wydechu to ja mam tylko decat z GTPerformance, bo nie jestem eko :)

enforte

Cytat: loockas w 24.09.2017, 18:38
prosiłbym o komentarz i porady.

- ecu-spacer - jeśli masz dostęp do alu/poliwęglanu i kogoś kto w sensownej cenie może to wyciąć na CNC - w sieci dostępny jest darmowy model 3D ecu-spacera. Swój wycinałem z plexi, po znajomości laserem ;)
- intercooler - kupiłem ten sam zestaw, jedynym rozczarowaniem jest to, że te same części są prawie ~100pln tańsze od zestawu jeśli wybierze się je pojedynczo z oferty FMIC

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/85146

cliner

Taka informacja dla użytkowników...najnowsze wtryski Bosch(0-280-158-218)mają jak dobrze policzyłem 12 otworów na dyszy,z tym że są one mniejsze niż na oryginalnie montowanych wtryskach do Fokus ST 225,Mondeo,S-Max itd.Właśnie się adoptują po wczorajszej wymianie.
Tomek

heko

S-max 2.5t
z mechanicznych tylko IC i dekat :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

cliner


heko

mega zdrowo, chyba najmocniejszy jaki miałem
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

enforte

No to pytanie z innej beczki.

Na ile bieżący przebieg zwiększa ryzyko//dyskwalifikuje samochód z bycia kandydatem do dłubania? Mój obecnie dobija do 230kkm i czy w ogóle jest sens to ruszać? Na hamowni w ubiegłym roku moce wyszły bliskie serii (i nie  mam pojęcia czy ktoś wcześniej coś zmieniał czy to błąd hamowni)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/85146