FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Forum używa technologii cookies. Korzystając z forum akceptujesz ten fakt. Ustawienia cookies możesz zmienić w opcjach swojej przeglądarki.

Tuning Duratec'a 2,5Turbo.... co i gdzie szukać?

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning silników benzynowych turboTuning Duratec'a 2,5Turbo.... co i gdzie szukać?
1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55
cliner #795 | 03.08.2017, 07:13
    Doświadczony
    S-Max 2.5T-HUWA-268KM/428Nm

    Ja pierwszy... Please...

    Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

    Monti #796 | 01.09.2017, 12:39
      Bywalec
      Mondeo MK4 ST / BMW 1Coupe
      Bielsko-Biała

      WWW
      Ale ze co? Osiągniesz więcej niż 260km w mondeo/smaxie 2.5t?
      « Ostatnia zmiana: 01.09.2017, 12:45 autor: Monti »

      Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
      cliner #797 | 01.09.2017, 13:44
        Doświadczony
        S-Max 2.5T-HUWA-268KM/428Nm

        Trochę więcej niż 260 to się już pojawiło jakiś czas temu.Teraz liczymy na przekroczenie 280.

        Sent from my Pixel XL using Tapatalk

        Monti #798 | 10.09.2017, 17:23
          Bywalec
          Mondeo MK4 ST / BMW 1Coupe
          Bielsko-Biała

          WWW
          Wiadomo coś wiecej, ile KM i Nm?
          Ktos juz ma coś zrobione?

          heko #799 | 10.09.2017, 21:31
            Weteran forum
            Focus 3 RS 2.3eb 350...?
            Kraków

            WWW
            nie chodzi o 260 czy 280KM a o spory moment, więcej boostu itd.

            MAG #800 | 13.09.2017, 09:40
              Weteran forum
              Smokus Maximus
              Gdańsk / Kristianstad (S)

              Ile maksymalnie bez szarpań udało się zrobić?

              Jak będę pod koniec października w Polsce będę próbował "pobawić się" regulacją aktuatora w mojej hybrydzie (skręcona na minimum póki co) i zobaczyc co sie uda osiągnąć na moim programie (obecnie 233KM i niecałe 400Nm).

              heko #801 | 13.09.2017, 11:32
                Weteran forum
                Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                Kraków

                WWW
                233KM?

                loockas #802 | 24.09.2017, 17:38
                  Doświadczony
                  Focus ST MK2
                  Imielin

                  Jesień idzie, chciałbym się zacząć zbroić w graty na przyszły rok Smiley Mam w planach skromne podniesienie mocy w swojej foce. Ma być bezpieczenie, a jednocześnie nie chciałbym się jeszcze pakować w koszty zamykania bloku. Chciałbym uzyskać moc powyżej 250km. Przeczytałem cały wątek i wiem, że dałoby się to uzyskać samym strojeniem bez wymiany czegokolwiek. Chciałbym jednak mieć rezerwę na każde warunki atmosferyczne i jednocześnie nie zarzynać auta do granic możliwości. Pomyślałem więc o kilku modyfikacjach przed strojeniem i prosiłbym o komentarz i porady.

                  Układ dolotowy:
                  - Ecu spacer - czy ma znaczenie materiał z jakiego jest wykonany? Z tworzywa widziałem za ok 50$ ale z aluminium już nawet za 20$.
                  - IC od fmic.pl dokładnie ten zestaw:
                  http://fmic.pl/ford/46766-ford-focus-st-25t-225ps-mk-ii.html#/30-intercooler-standard
                  - DV - i tutaj pytania dwa:
                  a) wymieniać profilaktycznie czy czekać aż seryjny padnie?
                  b) jeżeli wymieniać to oryginalny Forge, podróbka? Czy może properfekt za 250zł? Widząc ile znanych mi mazd śmiga na Properfektach jestem w stanie się skusić.
                  - BS - j/w
                  a) wymieniać profilaktycznie czy czekać aż seryjny padnie?
                  b) propozycje czegoś sensownego?

                  Układ wydechowy:
                  - Sportowy kat AWB przystosowany do wymiany p&p w ST przez firmę GTPerformance. I na tym planowałem zakończyć modyfikację układu wydechowego. GTP zasugerowało, że wymiana DP przy tych celach jakie sobie założyłem nie ma sensu.

                  Rozumiem, że aktuator mogę sobie darować i pozostać spokojnie przy seryjnym?
                  AdixST #803 | 25.09.2017, 07:55
                    Doświadczony
                    Lipsko/Radom

                    - Ecu-spacer - nie wypowiem się, bo mam przerobionego boxa od kolegi z forum.
                    - IC - ja mam 600x300x76 od FMICa i sprawdza się bardzo dobrze, także polecam.
                    - DV - mam zmieniony na coś a`la Properfekt i działa bez zarzutu, ori się rozpadł w palcach jak go wyjąłem, także polecałbym zmienić.
                    - BS - ja nie zmieniałem.

                    Co do wydechu to ja mam tylko decat z GTPerformance, bo nie jestem eko Smiley
                    enforte #804 | 25.09.2017, 15:41
                      Bywalec
                      FF ST225 '06
                      Gdynia

                      prosiłbym o komentarz i porady.

                      - ecu-spacer - jeśli masz dostęp do alu/poliwęglanu i kogoś kto w sensownej cenie może to wyciąć na CNC - w sieci dostępny jest darmowy model 3D ecu-spacera. Swój wycinałem z plexi, po znajomości laserem Wink
                      - intercooler - kupiłem ten sam zestaw, jedynym rozczarowaniem jest to, że te same części są prawie ~100pln tańsze od zestawu jeśli wybierze się je pojedynczo z oferty FMIC


                      cliner #805 | 29.10.2017, 08:52
                        Doświadczony
                        S-Max 2.5T-HUWA-268KM/428Nm

                        Taka informacja dla użytkowników...najnowsze wtryski Bosch(0-280-158-218)mają jak dobrze policzyłem 12 otworów na dyszy,z tym że są one mniejsze niż na oryginalnie montowanych wtryskach do Fokus ST 225,Mondeo,S-Max itd.Właśnie się adoptują po wczorajszej wymianie.

                        heko #806 | 18.11.2017, 10:40
                          Weteran forum
                          Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                          Kraków

                          WWW
                          S-max 2.5t
                          z mechanicznych tylko IC i dekat Smiley

                          Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


                          cliner #807 | 18.11.2017, 13:30
                            Doświadczony
                            S-Max 2.5T-HUWA-268KM/428Nm

                            Seria 221? Zdrowy z fabryki
                             
                            heko #808 | 18.11.2017, 13:48
                              Weteran forum
                              Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                              Kraków

                              WWW
                              mega zdrowo, chyba najmocniejszy jaki miałem

                              enforte #809 | 18.11.2017, 23:01
                                Bywalec
                                FF ST225 '06
                                Gdynia

                                No to pytanie z innej beczki.

                                Na ile bieżący przebieg zwiększa ryzyko//dyskwalifikuje samochód z bycia kandydatem do dłubania? Mój obecnie dobija do 230kkm i czy w ogóle jest sens to ruszać? Na hamowni w ubiegłym roku moce wyszły bliskie serii (i nie  mam pojęcia czy ktoś wcześniej coś zmieniał czy to błąd hamowni)

                                1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55