Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

heko

jasne...IC, downpipe, cały wydech z nierdzewki itd. możemy zrobić...minimum na tydzień autko trzeba odstawić
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

heko

:D


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

andrzejud


MAG

Andrzej, a jak na gazie to wygląda - bo domyslam się, że to twoje wyniki ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

andrzejud

Nie wiem jak wygląda na wykreślenie, ale Heko mówił, że idzie praktycznie po tej samej linii.
Przed modem LPG i PB praktycznie się pokrywały.

W każdym razie daje radę. Mam założony BRC P&D z reduktorem MAX i na żółtych wtryskach.

« Dodane: 06.05.2012, 09:20 »

Wykres z przed moda z LPG: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://picasaweb.google.com/lh/photo/M58I6yKqPASxGIRDGd7sbrVDqoViYbkLzxo3krFhLbQ?feat=directlink

heko

...gaz nadal trzyma parametry benzyny :)


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

MAG

miodzio ....
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

MAG

No dobra, kolejne pytanko, bo mam dwie osoby bardzo mocno zainteresowane moim dieselkiem i jet szansa, że jeszcze w czerwcu powrócę na łono benzynowców ...

Zatem jesli uda sie przesiadka na 2,5T (oczywiscie S-Max), to w jakiej kolejności robic mody i gdzie tkwią najwieksze rezerwy?
Ze względu na ograniczenia kasowe, to nie dam rady na raz zrobić całości, czyli zacząć powinienem od
1. IC?
2. downpipe+decat?
3. dolot?

co do samego wydechu, to nie jestem do końca przekonany co do wymiany całości, bo niestety za wzgledu na rodzinke nie mogę mieć głośnego, a w takim wypadku czy jest sens W OGÓLE się nim bawić, w sensie downpipe i ewentualnie decat - da to sensowny efekt, czy raczej sobie odpuścić?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

heko

wywalenie kata, czyli "rozluźnienie" pierwszego metra za turbina to podstawa
IC także do powiększenia
w dolocie najlepiej odetkać wlot, który jest przytkany kompem, czyli założyć dystans, albo wyciagnąć go z puszki filtra

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

T

Podpisuję się pod tym, co napisał heko, z jednym wyjątkiem -- ja bym zamontował sportowy katalizator, bo auto ze sporym silnikiem bez katalizatora po prostu śmierdzi...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

Warto zrobić IC (chyba nie ma nic p&p), downpipe i decat też dużo daje. Co do dolotu to compsport robił testy i podobno nic nie daje, oprócz dźwięku więc sam nie wiem... Po samym DP i decacie auto nie będzie dużo głośniejsze jeśli resztę wydechu zostawisz w spokoju :)

T

Cytat: wilhelm w 10.06.2012, 14:42Co do dolotu to compsport robił testy i podobno nic nie daje
Wcale mnie to nie dziwi, bo w turbo z mocą lekko wyższą niż seryjna dolot prawie nigdy nic nie daje. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

heko

to taj jak wydech przelotowy, robiłem ostatnio tsi 1.8 160KM (seria 170KM)...przelot dał 6KM...po zrobieniu programu 220KM  a po powrocie do seryjnego wydechu zjadło 20KM, ale przed odcinką zdechło już 20KM
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

MAG

Cytat: heko w 10.06.2012, 14:31
wywalenie kata, czyli "rozluźnienie" pierwszego metra za turbina to podstawa
IC także do powiększenia
w dolocie najlepiej odetkać wlot, który jest przytkany kompem, czyli założyć dystans, albo wyciagnąć go z puszki filtra

Czyli powiedzmy zacząłbym od IC'ka, żeby chociaz seria latem nie puchła za bardzo ...

btw - który z tych z fmic byłby najlepszy? na airteck'a kasy nie będę miał, a nie mam ambicji (przynajmniej na razie) na 300+, więc ten "chinol" i tak powinien lepiej dać sobie rade niż seryjny ...

Co do dolotu - o jakim dystansie Heko piszesz?
Jest sens kupować taki zestaw jak ma Wilhelmi? (na alledrogo za 495zł widziałem)
A może sama wkładka?

Jest sens bawić się w jakieś termiczne osłanianie od silnika fabrycznej puchy filtra?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Kris1976

Cytat: wilhelm w 10.06.2012, 14:42
Warto zrobić IC (chyba nie ma nic p&p), downpipe i decat też dużo daje. Co do dolotu to compsport robił testy i podobno nic nie daje, oprócz dźwięku więc sam nie wiem... Po samym DP i decacie auto nie będzie dużo głośniejsze jeśli resztę wydechu zostawisz w spokoju :)
z tym dolotem to faktycznie ciężki temat. Vtec ma standard + IC + wydech i bardzo dobry przyrost mocy po strojeniu. U mnie przed strojeniem na nowym dolocie + stożek + wydech 3" decat dało b. dobre 257 km i 340 nm. Niestety nie wiem ile dał sam wydech a ile reszta gratów.  Wydech mógł dać ok.20km, reszta dolot, IC ...

Cytat: MAG w 11.06.2012, 01:43Czyli powiedzmy zacząłbym od IC'ka, żeby chociaz seria latem nie puchła za bardzo....

btw - który z tych z fmic byłby najlepszy? na airteck'a kasy nie będę miał, a nie mam ambicji (przynajmniej na razie) na 300+, więc ten "chinol" i tak powinien lepiej dać sobie rade niż seryjny....

Co do dolotu - o jakim dystansie Heko piszesz?
Jest sens kupować taki zestaw jak ma Wilhelmi? (na alledrogo za 495zł widziałem)
A może sama wkładka?
Sama wkładka raczej nic nie da, chinol od fmica jest lepszy od serii tyle że tam nie masz powtarzalności. Możesz trafić na trefny model i niewiele sobie poprawisz. Airtec jest dużo lepszy, można też wystrugać custom - kosztowo ok. airtec-a.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !