FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

Tuning Duratec'a 2,5Turbo.... co i gdzie szukać?

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyTuning silników benzynowych turboTuning Duratec'a 2,5Turbo.... co i gdzie szukać?
1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 58
heko #15 | 23.03.2012, 13:40
    Weteran forum
    Focus 3 RS 2.3eb 350...?
    Kraków

    WWW
    jasne...IC, downpipe, cały wydech z nierdzewki itd. możemy zrobić...minimum na tydzień autko trzeba odstawić

    heko #16 | 27.04.2012, 17:08
      Weteran forum
      Focus 3 RS 2.3eb 350...?
      Kraków

      WWW
      Cheesy


      Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



      andrzejud #17 | 05.05.2012, 18:40
        Nowicjusz

        Mondeo 2.5T + LPG
        Kraków/Siepraw

        Jakiś taki znajomy ten wykres Smiley
        MAG #18 | 05.05.2012, 18:51
          Weteran forum
          Smokus Maximus & STraszydło
          Gdańsk / Kristianstad (S)

          Andrzej, a jak na gazie to wygląda - bo domyslam się, że to twoje wyniki....

          andrzejud #19 | 06.05.2012, 08:15
            Nowicjusz

            Mondeo 2.5T + LPG
            Kraków/Siepraw

            Nie wiem jak wygląda na wykreślenie, ale Heko mówił, że idzie praktycznie po tej samej linii.
            Przed modem LPG i PB praktycznie się pokrywały.

            W każdym razie daje radę. Mam założony BRC P&D z reduktorem MAX i na żółtych wtryskach.

            « Dodane: 06.05.2012, 08:20 »

            Wykres z przed moda z LPG: https://picasaweb.google.com/lh/photo/M58I6yKqPASxGIRDGd7sbrVDqoViYbkLzxo3krFhLbQ?feat=directlink
            heko #20 | 06.05.2012, 09:47
              Weteran forum
              Focus 3 RS 2.3eb 350...?
              Kraków

              WWW
              ...gaz nadal trzyma parametry benzyny Smiley


              Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)





              MAG #21 | 07.05.2012, 11:12
                Weteran forum
                Smokus Maximus & STraszydło
                Gdańsk / Kristianstad (S)

                miodzio....

                MAG #22 | 10.06.2012, 13:14
                  Weteran forum
                  Smokus Maximus & STraszydło
                  Gdańsk / Kristianstad (S)

                  No dobra, kolejne pytanko, bo mam dwie osoby bardzo mocno zainteresowane moim dieselkiem i jet szansa, że jeszcze w czerwcu powrócę na łono benzynowców....

                  Zatem jesli uda sie przesiadka na 2,5T (oczywiscie S-Max), to w jakiej kolejności robic mody i gdzie tkwią najwieksze rezerwy?
                  Ze względu na ograniczenia kasowe, to nie dam rady na raz zrobić całości, czyli zacząć powinienem od
                  1. IC?
                  2. downpipe+decat?
                  3. dolot?

                  co do samego wydechu, to nie jestem do końca przekonany co do wymiany całości, bo niestety za wzgledu na rodzinke nie mogę mieć głośnego, a w takim wypadku czy jest sens W OGÓLE się nim bawić, w sensie downpipe i ewentualnie decat - da to sensowny efekt, czy raczej sobie odpuścić?

                  heko #23 | 10.06.2012, 13:31
                    Weteran forum
                    Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                    Kraków

                    WWW
                    wywalenie kata, czyli "rozluźnienie" pierwszego metra za turbina to podstawa
                    IC także do powiększenia
                    w dolocie najlepiej odetkać wlot, który jest przytkany kompem, czyli założyć dystans, albo wyciagnąć go z puszki filtra


                    Rijndael #24 | 10.06.2012, 13:33
                      Administrator
                      Warszawa

                      Podpisuję się pod tym, co napisał heko, z jednym wyjątkiem — ja bym zamontował sportowy katalizator, bo auto ze sporym silnikiem bez katalizatora po prostu śmierdzi...

                      Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                      Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                      wilhelm #25 | 10.06.2012, 13:42
                        Weteran forum
                        Warto zrobić IC (chyba nie ma nic p&p), downpipe i decat też dużo daje. Co do dolotu to compsport robił testy i podobno nic nie daje, oprócz dźwięku więc sam nie wiem... Po samym DP i decacie auto nie będzie dużo głośniejsze jeśli resztę wydechu zostawisz w spokoju Smiley
                        Rijndael #26 | 10.06.2012, 13:50
                          Administrator
                          Warszawa

                          Co do dolotu to compsport robił testy i podobno nic nie daje
                          Wcale mnie to nie dziwi, bo w turbo z mocą lekko wyższą niż seryjna dolot prawie nigdy nic nie daje. Smiley

                          Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                          Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                          heko #27 | 10.06.2012, 14:19
                            Weteran forum
                            Focus 3 RS 2.3eb 350...?
                            Kraków

                            WWW
                            to taj jak wydech przelotowy, robiłem ostatnio tsi 1.8 160KM (seria 170KM)...przelot dał 6KM...po zrobieniu programu 220KM  a po powrocie do seryjnego wydechu zjadło 20KM, ale przed odcinką zdechło już 20KM

                            MAG #28 | 11.06.2012, 00:43
                              Weteran forum
                              Smokus Maximus & STraszydło
                              Gdańsk / Kristianstad (S)

                              wywalenie kata, czyli "rozluźnienie" pierwszego metra za turbina to podstawa
                              IC także do powiększenia
                              w dolocie najlepiej odetkać wlot, który jest przytkany kompem, czyli założyć dystans, albo wyciagnąć go z puszki filtra

                              Czyli powiedzmy zacząłbym od IC'ka, żeby chociaz seria latem nie puchła za bardzo....

                              btw - który z tych z fmic byłby najlepszy? na airteck'a kasy nie będę miał, a nie mam ambicji (przynajmniej na razie) na 300+, więc ten "chinol" i tak powinien lepiej dać sobie rade niż seryjny....

                              Co do dolotu - o jakim dystansie Heko piszesz?
                              Jest sens kupować taki zestaw jak ma Wilhelmi? (na alledrogo za 495zł widziałem)
                              A może sama wkładka?

                              Jest sens bawić się w jakieś termiczne osłanianie od silnika fabrycznej puchy filtra?

                              Kris1976 #29 | 11.06.2012, 01:19
                                Weteran forum
                                RS mk3 i Alfa Romeo Giulia 2.0 200KM
                                Warszawa

                                Warto zrobić IC (chyba nie ma nic p&p), downpipe i decat też dużo daje. Co do dolotu to compsport robił testy i podobno nic nie daje, oprócz dźwięku więc sam nie wiem... Po samym DP i decacie auto nie będzie dużo głośniejsze jeśli resztę wydechu zostawisz w spokoju Smiley
                                z tym dolotem to faktycznie ciężki temat. Vtec ma standard + IC + wydech i bardzo dobry przyrost mocy po strojeniu. U mnie przed strojeniem na nowym dolocie + stożek + wydech 3" decat dało b. dobre 257 km i 340 nm. Niestety nie wiem ile dał sam wydech a ile reszta gratów.  Wydech mógł dać ok.20km, reszta dolot, IC....

                                Czyli powiedzmy zacząłbym od IC'ka, żeby chociaz seria latem nie puchła za bardzo...

                                btw - który z tych z fmic byłby najlepszy? na airteck'a kasy nie będę miał, a nie mam ambicji (przynajmniej na razie) na 300+, więc ten "chinol" i tak powinien lepiej dać sobie rade niż seryjny...

                                Co do dolotu - o jakim dystansie Heko piszesz?
                                Jest sens kupować taki zestaw jak ma Wilhelmi? (na alledrogo za 495zł widziałem)
                                A może sama wkładka?
                                Sama wkładka raczej nic nie da, chinol od fmica jest lepszy od serii tyle że tam nie masz powtarzalności. Możesz trafić na trefny model i niewiele sobie poprawisz. Airtec jest dużo lepszy, można też wystrugać custom - kosztowo ok. airtec-a.

                                1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 58