Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

barti87

01.04.2015, 12:40 #315 Ostatnia edycja: 01.04.2015, 12:44 by barti87
Cytat: vtec w 31.03.2015, 19:39
Barti, jak nie pójdzie sprzedaż uważam, że powinieneś wrócić do serii i opchnąć auto za mniejsze pieniąchy (tak chłopaki działają z EVO czy STi), a na części chętnych będzie wielu:
same turbo i quaife to w używce 6-7kPLN,
wydech 2kPLN,
IC 1kPLN,
wtryski i chłodniczka 1,5 kPLN,
spojler z 0.6kPLN,
zawiecha z 2,5kPLN
w sumie na skróty 14,5kPLN
w przeciwnym wypadku troszkę szkoda kasy.... a za 50 kPLN raczej ciężko będzie, tym bardziej że więcej z tego silnika nie wyciśnie się nie wyciągając go na "stół".

Nie ma takiej możliwości wrócić do serii. Albo sprzeda się w takiej konfiguracji albo wcale. Tak jak mówie nie mam ciśnienia. Wystawiam ponieważ mam mało czasu na to, aby się nim cieszyć. Skoro nie jestem w stanie z niego korzystać to niech sprawia przyjemnośc komuś innemu. Oto cały powód sprzedaży. Jak się nie sprzeda to będzie jak do tej pory. W zimę będzie stał w garażu, w a letnie suche dni będę od czasu do czasu wyjeżdzał aby się nacieszyć. Poprostu chyba trochę wyrosłem wewnętrznie z tego typu aut, już mnie tak nie cieszą jak kiedyś i nie sprawiają tyle frajdy. Nie powiem adrenalina jest, bardzo mocno odczuwa się tą moc i jeździ się przyjemnie. Ale kiedyś bardziej mnie to podkręcało.

Uwierz mi, że da się bez wyciągania na stół jeszcze sporo ugrać na seryjnym silniku. Przez niektórych jest mocno niedoceniany. Tylko większa moc jak dla mnie mija się już z celem w tym aucie bo nie będzie możliwości przeniesienia tego. Jak dla mnie ta moc to optymalne maximum (jeżeli można tak połączyć te dwa słowa ;) )

Na nic innego nie zamieniam. Focus to moje trzecie auto, więc mam się czym poruszać.

« Dodane: 01.04.2015, 12:44 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

barti87

Przyszedł ten dzień że rozstałem się ze swoim Focusem, będzie teraz pogromcą Poznańskich ulic.
Może nowy właściciel będzie kontynuował temat dalej bo zapewne plany jakieś są...

Nie ukrywam że trochę serce bolało, bo tyle lat razem. Jednak przychodzi kiedyś taki moment w życiu kiedy człowiekowi zaczynają zmieniać się priorytety.

Pozdrawiam


Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

ST

No i wziąłeś te 50 tysi?

Boxik

Auto było sprzedane  i jakiś czas później nowy właściciel dodał pare KM  i wystawił drożej , ale czy się sprzedał to nie wiem

ST

No ciekawe, kto tam został nowym pogromcą tego potwora?

weksla

Jakoś nie wierzę w te konie mechaniczne i sprawny silnik
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

bdaras

21.07.2016, 10:31 #321 Ostatnia edycja: 21.07.2016, 10:49 by bdaras
Cytat: Boxik w 15.03.2016, 06:59
Auto było sprzedane  i jakiś czas później nowy właściciel dodał pare KM  i wystawił drożej, ale czy się sprzedał to nie wiem
Witam wszystkich maniaków Foczek :)

Nie sprzedał się. Wystawiłem na chwilę ale później zdjąłem ogłoszenie. Taka huśtawka nastrojów :)
Ja niestety miałem i mam problem jakim jest brak czasu aby się cieszyć tym autem. Dlatego czasem go wystawiam a potem zdejmuję ogłoszenie bo mi go żal sprzedawać. Nawet nie miałem czasu żeby zalogować się na tym forum tak jak kiedyś z innymi autami na innych forach. Aczkolwiek zawsze to były Fordy Escort, Focus i Mustang.

Podejrzewam jak Bartek motał się z myślami i żal mu go było sprzedawać bo tyle co włożył serca, pracy no i pieniędzy.
Odwalił kawał dobrej roboty.
Ja mając te auto niecały rok kontynuuje jego dzieło, aczkolwiek nie wiele było rzeczy do ulepszenia.
Pierwszą rzeczą, którą po zakupie wiedziałem, że chce i trzeba poprawić w tym aucie to były hamulce. Przy hamowaniu z małych prędkości dawały radę ale przy częstszym hamowaniu i z większych prędkości zaczynały się grzać i bić.
Po poszukiwaniach rozwiązań, które by mnie zadowoliły padło na rozwiązanie jakie mi zaproponował Marcin z Forge Racing.
Padło na zaciski od EVO 9 wraz z adapterami, tarcze Brembo i klocki Ferrodo DS UNO oraz nowe wężyki.
Całość spisuje się naprawdę wyśmienicie. Auto staje dęba. Polecam każdemu, komu zależy na naprawdę skutecznym hamowaniu. Jedyny minus to, że na nierozgrzanych przy delikatnym hamowaniu trochę piszczą.
Przy okazji modyfikacji hamulców zostały założone większe felgi ponieważ w 18" które były nie specjalnie się mieściły zaciski i trzeba by kombinować z dystansami itp. Może inny model 18 by podszedł ale przy okazji założenia większych felg doszły szersze opony a przy tej mocy każdy kawałek gumy się liczy :)

Kolejną rzeczą jaką została zmieniona była zbieżność. Marcin oparty swoimi doświadczeniami i serwisowaniem Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.m.in. RSów zmienił delikatnie zbieżność w stosunku do fabrycznej. Był to jego pomysł i inwencja. Jestem mu za to bardzo wdzięczny.
Na ustawieniach fabrycznych przy mocnym dodawaniu gazu trzeba było walczyć z kierownicą i trzymać ją w ryzach żeby auto nie uciekało na boki. Teraz ten efekt został mocno ograniczony i można śmiało cisnąć bez obaw że nas ściągnie w kogoś i będzie niebezpiecznie.

Mam jeszcze parę pomysłów mechanicznych (jeden nawet dość gruby) i wizualnych ale na razie się wstrzymam bo nie mogę na razie się zdecydować co do przyszłości tej wyjątkowej Foczki by Barti.
Jeszcze raz słowa uznania dla ciebie Bartek.

Cytat: ST w 15.03.2016, 07:07
No ciekawe, kto tam został nowym pogromcą tego potwora?

No tak jakby ja ;)

AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

skoti79

Możesz podać parametry tej zbieżności??

weksla

A powiedz mi bo wiem że to silnik przedliftowy poradziliscie sobie ze szczelinami miedzy tulejami cylindrów?  Czy jest to jakoś poprawione (np blaszki) jak w UK czy jest nie ruszane to wcale?  Jaką EGT posiada auto i kto go stroił?  Można zobaczyć wykres?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sseebbaa1

bdaras - załóż swój osobny temat, bo ten zaraz zamykamy z uwagi na sprzedaż auta przez barti87.

Jeżeli poczyniłeś jakieś dodatkowe modyfikacjew aucie, to warto żebyś w nowym, już swoim temacie to opisał!

Pozdrawiam.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bdaras

Cytat: sseebbaa1 w 21.07.2016, 11:54
bdaras - załóż swój osobny temat, bo ten zaraz zamykamy z uwagi na sprzedaż auta przez barti87.

Jeżeli poczyniłeś jakieś dodatkowe modyfikacjew aucie, to warto żebyś w nowym, już swoim temacie to opisał!

Pozdrawiam.
Ok. Później założę osobny temat i tam załączę wykres z hamowni, ustawienia zbieżności obecne, itd.
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35