Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

vtec

widziałem Cię jak podjezdzałeś pod Streeta, z daleka po pracy smoka zdawalo mi się iż jest to jakis RS, ale przejezdzając później patrze a tu o ... Barti.
byłeś na jakimś programie w końcu czy hamowni? bo ryk był niezły jak podjezdzałes ;)

barti87

Może zacznę od początku. Auto oddałem w marcu do swojego mechanika na montaż tych części które przyszły, czyli: szpera, kompletne zawieszenie, poduszki silnika, sprzęgło itp. Auto odebrałem ale wyświetlało błąd esp. Po pierwsze brak mocy i doładowanie na poziomie 0,4 bara. Pierwsza diagnoza przez blow off lub stożek. Ale to nie było powodem. Potem dalsze szukanie problemu, padło na przepływkę. Wymiana nie przyniosła efektu. Po po prawie 1.5 miesiąca okazało się że padł komputer. Wymieniłem kompa programowanie kluczy itp kolejne przeboje wymiana skończyła się na 4 komputerze. Potem oddałem na strojenie i też nie można było dojść do ładu. W sumie cała akcja trwała od marca do czerwca. Auto zestrojone. Ale wyniku jeszcze nie ma bo strojone było na drodze. W przyszłym tyg powinienem mieć już wykres. Szpera działa zajebiście, zawiecha mistrz, Stożek napier.... aż miło. W moim odczuciu auto fajnie zapodaje, ale jeszcze troche pracy mnie przy nim czeka. Myślę że niedługo pojawie się na jakimś spocie bo wcześniej auto nie jeździło więc mam zaległości.
Pzdr
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

sseebbaa1

Mnie najbardziej interesują wrażenia i zyski powodowane przez szperę.
Jak będziesz mógł to jakoś szerzej opisać i porównać do wcześniejszych wrażeń, wcześniej pokonywanych tych samych zakrętów, wcześniejszego sposobu wychodzenia z zakrętów itp. to będę bardzo wdzięczny.

Również czekam na wyniki matematyczne :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

skoti79

Barti podrzuć na priv numery poduszek jakie zakupileś, bo moje już dogorywają i czas wymienić.
A nie chcę serii.

barti87

Cytat: skoti79 w 21.06.2014, 00:40
Barti podrzuć na priv numery poduszek jakie zakupileś, bo moje już dogorywają i czas wymienić.
A nie chcę serii.

Pod skrzynie poszła vibratechnics z UK. Reszty poduszek nr nie znam, ale brałem najsztywniejsze a potem klej do szyb ;)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

skoti79

Napiszesz coś wiecej o szperze?

snafu

Ja mogę tylko odczucia opisać. Golf V GTI kompleksowo zmodzony w tym quaife w DSG.
Na startach cudów nie robi. Z pewnością coś daje. Trzeba mocniej kierownicę trzymać.
Ale zakręty, wyjścia z zakrętów to bajka. Nabiera się nawyku, że w ciasnym zakręcie trzeba dociskać a nie odpuszczać.
Jednym słowem ktoś kto raz zasmakuje, będzie potem dążył do tego, aby mieć w każdym fwd.

barti87

30.03.2015, 16:13 #307 Ostatnia edycja: 30.03.2015, 16:31 by barti87
Po długiej nieobecności na forum informacyjnie: Mój Focus ST idzie na sprzedaż.
Póki co wystawiam tylko tutaj w związku z tym, że nie mam ciśnienia czasowego, jak się nie sprzeda to się nie sprzeda.

Postaram się wieczorkiem opisać co i jak jest teraz w aucie. Cena pewnie przez wielu będzie oceniana jako wysoka/zaporowa ale ilość włożonych $$ w auto też jest spora.

Cena jaka mnie interesuje za jedno z najmocniejszych ST w Polsce to 50 tyś

« Dodane: 30.03.2015, 16:24 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/gforceautodetailing/photos/a.736356399745931.1073741937.131541040227473/736356273079277/?type=1&theater



« Dodane: 30.03.2015, 16:31 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/gforceautodetailing/photos/pb.131541040227473.-2207520000.1427725765./734215449960026/?type=3&theater
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

skoti79

Czekamy na opis co tam teraz masz :)

vtec

spróbuj może wystawić na stronach np niemieckich

weksla

dokłądnie czekamy:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

barti87

Na sprzedaż:

Focus II ST 2.5 T,
3 drzwiowy
100% Bezwypadkowy (długo szukałem takiego który będzie w 100% bez wypadkowy/ bez kolizyjny) Oryginalny lakier.
Za mojej kadencji został pomalowany przedni zderzak w ASO Forda był porysowany i schodził lakier bezbarwny(przypadłość tych aut)

Kolor jeden z ładniejszych czyli Performance Blue

Dane o aucie:
- rocznik 2006 (pierwsza rejestracja 06.04.2006)
- salon Polska
- przebieg 170000km
- III właściciel - w moich rękach od 2008/2009,
- pełen serwis FORD z tego co kojarzę do 100tyś, reszta w nieautoryzowanym serwisie,
- przegląd techniczny ważny do 02.12.2015
- wyposażenie fabryczne: podgrzewane fotele, grzana przednia szyba, 2 strefowy klimatronic, pełna elektryka, otwieranie i domykanie szyb z pilota, radio SONY cd/mp3 6 lub 8 głośników, poduszki i kurtyny boczne, oraz poduchy w fotelach, czujnik zmierzchu, skrętne soczewki z przodu, sensor deszczu i pewnie wiele innych o których zapomniałem. Ale jest wszystko oprócz skóry, xenonów i navi.

Modyfikacje:

- pełny układ wydechowy Milltek Sport 3'' (cat back non resonated, downpipe i decat), kupiony w UK
- IC AIRTEC GEN3 kupiony w UK
- Turbina Focus II RS
- Zmienione przyłącze olejowe
- Wtryski Bosch 550cc
- Kompletny dolot Ford Focus II RS (rura dolotowa aso, przepływomierz aso (drugi mam w zapasie), puszka dolotu)
- Obecnie dolot zakończony dużym filtrem stożkowym (puszka z RS'a jest wyjęta ale ją posiadam)
- Wtyczka do przepływomierza z Focusa RS (jak coś dokładam bo mam całą wiązkę silnika z RS'a)
- Ecu Holder Focus II RS
- Chłodniczka oleju Focus II RS
- Szpera Quaife
- Sprzęgło Helix
         Zestaw sprzęgła do 646 Nm. obejmujący:
           * lekkie stalowe koło zamachowe (jednomasowe)
           * docisk sportowy Helix 1- tarczowy do 646 Nm.
           * tarcza sprzęgła spiekowa 5-łopatkowa (cerametallic)
           * łożysko oporowe z wysprzęglikiem
-  hamulce przód i tył Klocki EBC red stuff (przód i tył) Tarcze Zimmermann Standard CoatZ (przód i tył)
- Zawieszenie Gwintowane Regulacja 30-80mm JAMEX
- Wymiana wszystkiego co możliwe w zawieszeniu na nowe (tuleje, gumy drązki itp. itd.)
- Poduszki silnika twarde
- Poducha pod skrzynie Vibra-technics
- Korek oleju aluminiowy Auto Specialist
- Spojler Focus II RS tylnej klapy
- Zmieniona membrana
- Wyrzucony został symphoser
- Dodatkowy wskaźnik Boost Auto Gauge
- Felgi seryjne 18'' pomalowane w czarny połysk
- Dodatkowo zimówki na 16'' w białym połysku
- Dach oklejony w czarny połysk to samo lusterka i "dyfuzor"
- Wszystkie elementy zderzaka przód i tył w czarny połysk
- Zmieniony przedni dolny grill bez miejsca na tablice rejestracyjną (odsłonięty dostęp dla IC)
- Olej na którym jeżdzę to Motul 8100
- Olej w skrzyni również Motul
- Zmieniony komputer na nowy (seryjny, poprzedni odmówił posłuszeństwa) W zapasie może jakieś 2 mam jeszcze


Część rzeczy robiona w PROMOTOR-ze, częśc przez mojego mechanika. Wystrojone przez Promotora/poprawione troszkę przez VTG.

Mam jeszcze nie zamontowane
- wloty na makę z RS-a (oryginalne)
- Gałka i mieszek z RS-a
- Znaczek ST na przedni grill

Samochód przeszedł w firmie g-force detailing kompletne czyszczenie wewnątrz z zewnątrz + pranie tapicerki. Pełen detailing. Z korektą rys itp. FULL

Auto dysponuje teraz mocą 360Hp i 500Nm
Z tego co pamiętam ładuje 1,5bara
Lata niemiłosiernie.
Auto na prawdę bardzo szybkie,prowadzi się pewnie sztywno.

Stan auta oceniam na bardzo dobry wręcz idealny. Wszystko dopracowane i wykonane jak należy. Zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Nie wymaga żadnego wkładu chyba że ktoś chcę coś dołozyć ;)

Samochód można obejrzeć w Warszawie.
Zgadzam się na przegląd w ASO i "nie-ASO" na koszt kupującego. Nie mam nic do ukrycia.


Cena 50.000 PLN

PS. Mogłem zapomnieć o kilku rzeczach ale przy tak obszernych modyfikacjach i wieloletnim użytkowaniu mogło mi coś umknąć.

Oprócz tego sporo częsci jeszcze mam, np. seryjna turbina, kompletne seryjne zawieszenie, wiązka z Focusa RS'a, seryjny IC, seryjny dolot ST i pewnie wiele innych o których nie pamiętam.


Jeżeli będą jakies pytania postaram się odpowiedzieć.
Pzdr.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

weksla

Że tez nie sprzedawałeś go pod koniec zeszłego roku, hehe ale i tak by pewnei nie przeszło nadwozie 3d. :D Tak czy siak zazdroszczę nowemu nabywcy.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

vtec

Barti, jak nie pójdzie sprzedaż uważam, że powinieneś wrócić do serii i opchnąć auto za mniejsze pieniąchy (tak chłopaki działają z EVO czy STi), a na części chętnych będzie wielu:
same turbo i quaife to w używce 6-7kPLN,
wydech 2kPLN,
IC 1kPLN,
wtryski i chłodniczka 1,5 kPLN,
spojler z 0.6kPLN,
zawiecha z 2,5kPLN
w sumie na skróty 14,5kPLN
w przeciwnym wypadku troszkę szkoda kasy ... a za 50 kPLN raczej ciężko będzie, tym bardziej że więcej z tego silnika nie wyciśnie się nie wyciągając go na "stół".

steveno

Opis kozacki dużo serca i pracy włożyłeś w auo czemu sprzedajesz co chcesz kupic? Z forum pewnie ktoś kupi ,ale po za forum tak jak Kubańczyk możesz mieć duże problemy.Wpadnij na zlot kiedyś. Z wielka chęcia zobaczył bym takiego potwora:)
Do przodu!!!