FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)

Wymiana amortyzatorów

FORDTUNING.PLTuning mechaniczny i stylistycznyModyfikacje: zawieszenie, hamulce, napędWymiana amortyzatorów
1 2 3 4 5 [6]
wild_weasel #75 | 29.11.2014, 11:32
    Doświadczony
    ST220
    Poznań

    Mam żonę i trójkę dzieciaków i miałem ST220 na Eibachu i b6 i nie widziałem problemu...
    Preferencje indywidualne Smiley Ja chyba miałbym problem z takim zawieszeniem na codzień, ale może to kwestia przyzwyczajenia. A może po prostu mam emeryckie oczekiwania w zakresie zestrojenia zawieszenia Smiley

    MAG #76 | 29.11.2014, 14:57
      Weteran forum
      Smokus Maximus & STraszydło
      Gdańsk / Kristianstad (S)

      ... ale może to kwestia przyzwyczajenia.....
      Z pewnością może tak byc - ja wcześniej jeździłem ST200 na sprężynach H&R i to z poliuretanami w zawieszeniu, a oprócz tego Escortem RS2000 na zawieszeniu AP, a jeszcze wczesniej Escortem kombi na Weitec'u, więc rodzinka przyzwyczajona była....

      yayko #77 | 30.11.2014, 11:03
        Weteran forum
        Kompi ST220
        Warszawa/Stare Babice

        a ma ktoś w wawie zestaw billsteina i eibach? bo bym chciał zobaczyć czy tak twardo jest Smiley
        MAG #78 | 30.11.2014, 13:43
          Weteran forum
          Smokus Maximus & STraszydło
          Gdańsk / Kristianstad (S)

          Rijndael np....

          yayko #79 | 01.12.2014, 12:13
            Weteran forum
            Kompi ST220
            Warszawa/Stare Babice

            nigdzie nie ma dostępnych eibachów pro kit do kombi macie może jakieś dojścia albo cuś Smiley

            « Dodane: 01.12.2014, 12:14 »

            chyba że można jakimś innym zestawem to zastąpić Smiley
            Rijndael #80 | 01.12.2014, 12:33
              Administrator
              Warszawa

              Zapytaj w ford.sklep.pl. Ja dobierałem po VIN.

              I co ciekawe, po VIN dla 2.5 V6 kombi są te same Eibachy, co dla 2.0 kombi. Wersji do 3.0 nie ma, ale ważą one tyle samo. W praktyce rzeczywiście te sprężyny się sprawdzają. Przód jest minimalnie bardziej obniżony, ale wygląda to bardzo fajnie. Wiele osób zamontowało sztywniejsze, od TDCI, ale wtedy występuje efekt minimalnego "siadania na tyle", szczególnie po obciążeniu bagażnika.

              Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
              Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
              yayko #81 | 01.12.2014, 12:39
                Weteran forum
                Kompi ST220
                Warszawa/Stare Babice

                czyli jak bym wziął od mk3 v6 to też będzie ok? czy źle rozumiem?
                Rijndael #82 | 01.12.2014, 13:06
                  Administrator
                  Warszawa

                  czyli jak bym wziął od mk3 v6 to też będzie ok? czy źle rozumiem?
                  Tak naprawdę sprężyny do V6 powinny być czymś pomiędzy tymi do 2.0 i tymi do TDCI. Ford do V-ki kombi zaleca te od 2.0, a Eibach te od TDCI. Ja, generalnie, wolę mieć trochę niżej niż trzeba przód, a nie tył, bo lepiej to wygląda.

                  Według FINIS, dla kombi, wygląda to tak:

                  1132336
                  Eibach, Od: 07-08-2000 Do: 19-03-2007 Kombi,  Silniki beznynowe
                  4-cylindrowe,  Przekładnia mechaniczna,  (-)'ST220' | Od: 07-08-2000 Do:
                  19-03-2007 Kombi,  Wszystkie silniki 6 cylind. gazowe,  Przekładnia
                  mechaniczna,  (-)'ST220'

                  1132337
                  Eibach, Od: 07-08-2000 Do: 19-03-2007 Kombi,  Z Silnikami Diesla,
                  Przekładnia mechaniczna

                  "(-)'ST220'" oznacza, że niby nie dla ST220, ale zadecydowały o tym pewnie jakieś kwestie marketingowe, bo wiadomo, ze sprężyny są fizycznie zamienne pomiędzy wszystkimi mk3, a 3.0 V6 waży tyle samo co 2.5 V6.

                  « Dodane: 01.12.2014, 13:07 »

                  Dodam jeszcze, że mam w tej chwili w aucie 1132336 i do tego Bilstein B6 Sport. Wygląda to tak:

                  Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)

                  « Ostatnia zmiana: 01.12.2014, 13:09 autor: badger »

                  Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                  Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                  yayko #83 | 01.12.2014, 13:13
                    Weteran forum
                    Kompi ST220
                    Warszawa/Stare Babice

                    ja zamawiam taki zestaw Smiley
                    EIBACH E90-35-004-04-22
                    od 3.0 v6

                    « Dodane: 01.12.2014, 13:14 »

                    przód -40
                    tył -30 Smiley
                    yayko #84 | 02.12.2014, 16:05
                      Weteran forum
                      Kompi ST220
                      Warszawa/Stare Babice

                      mam dylemat Smiley
                      mogę kupić bilsteina b12 za 2600 zł Smiley
                      a amory sachs'a do zaiwszenia sportowego po 270 zł/szt
                      eibach pro kit 520zł
                      i tylne b6 za 370 zł/szt
                      tylko czy na pewno to będzie pasować:)

                      i czy mocowanie tylnych amorów w st220 jest takie same jak w innych v6?
                      MAG #85 | 02.12.2014, 18:35
                        Weteran forum
                        Smokus Maximus & STraszydło
                        Gdańsk / Kristianstad (S)

                        Mocowanie amorow jest takie same.
                        Co do reszty, to odpisałem w wątku o aucie...

                        « Dodane: 02.12.2014, 22:33 »

                        Tak naprawdę sprężyny do V6 powinny być czymś pomiędzy tymi do 2.0 i tymi do TDCI. Ford do V-ki kombi zaleca te od 2.0, a Eibach te od TDCI. Ja, generalnie, wolę mieć trochę niżej niż trzeba przód,....
                        Hehe, ja mam zbliżony dylemat, bo niby 2,5t ma takie same springi jak 2,0tdci a ja wolałbym zalozyc mu te od 2,0i....
                        « Ostatnia zmiana: 02.12.2014, 22:33 autor: MAG »

                        JacekST220 #86 | 26.11.2018, 10:30
                          Doświadczony
                          Ford Mondeo ST 220

                          Panowie kończą mi się przednie amorki w ST220 HB, podsumowując przy standardowej sprężynie pasuje Tylko Motorcraft 1305647 tak? Jest jakaś inna opcja porównywalna cenowo? Czego szukać i co zakładać?
                          Rijndael #87 | 26.11.2018, 23:33
                            Administrator
                            Warszawa

                            Seryjne są najtańsze z sensownych.

                            Było najmocniejsze Mondeo mk3 w Polsce. Szukam następcy. Smiley
                            Części tuningowe z mojego byłego auta — kliknij tutaj.
                            1 2 3 4 5 [6]