FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)
[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 : wczoraj o 20:13 
Autor nospa666 - Nowe: autor: MAG
Nie lepiej gazownie założyć niz za psie pieniądze sprzedawać?

 2 
 : wczoraj o 14:15 
Autor nospa666 - Nowe: autor: nospa666
Ze względu na zmiany jakie zaszły w moim codziennym życiu jestem zmuszony rozstać się z moim ST.
Niestety cena za jaką go wystawiłem odzwierciedla obecny rynek i czas w jakim muszę go sprzedać. Cry Sad
Nie jest to dla mnie łatwa decyzja gdyż ilość czasu, serca i pieniędzy jakie w niego włożyłem nie zrekompensuje mi jego straty.  Cry Cry

Tutaj link do Naszej giełdy http://www.fordtuning.pl/index.php/topic,6105.0.html
a tu do allegro :  https://allegro.pl/ogloszenie/ford-mondeo-st220-performace-blue-2003-r-i-iift-7780993315

Obecnie poszukuję Mondeo MK4 TDCi z silnikiem 2.0 lub 2.2 w wersji hatchback po 2011 r.

 3 
 : wczoraj o 13:58 
Autor nospa666 - Nowe: autor: nospa666
Oferuję na sprzedaż moje Mondeo ST220 3.0 V6  - znany jako niebieski wilk  Wink

Rok produkcji:09.2003 r. (wersja poliftowa)
Wersja nadwozia:Liftback (5d)
Przebieg:194 tys. km
Przekładnia:6-bieg. przekł. ręczn. - MMT6
Kolor:Performance Blue Metallic
Pochodzenie: Szwajcaria
Wyposażenie :  standardowe dla ST220+DENSO+zmieniarka 6 CD
Nr VIN:WF05XXGBB53T56271

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



Auto zostało wyprodukowane 09.09.2003 r. czyli jest po I lifcie.
Pierwsza rejestracja była 28.11.2003 r. w Szwajcarii, w 2013 r. zmieniło właściciela i wylądowało pod Monachium w Niemczech. 01.11.2014 r. osobiście go przywiozłem do Polski. Jestem obecnie jego trzecim właścicielem. Takiego auta szukałem ponad pół roku, bardzo ciężko jest znaleźć zadbane i bezwypadkowe auto. Pierwotnie szukałem w kolorze czarnym lub srebrnym ale jak dopadłem tego w kolorze Performance Blue to do dzisiaj nie żałuję, kolor idealnie pasuje do ST220. Wyposażenie jak na ST to jest chyba max. brak tylko szyberdachu i grzania tylnej kanapy.

Przez 4 lata auto mocno doinwestowałem. Najistotniejsze zmiany to :
- całkowicie nowe zawieszenie (sprężyny Eibach Pro, amortyzatory Motorcraft ST komplet, gumy, odboje,
  osłony, łożyska),
- wymiana wszystkich tulei metalowo-gumowych w wahaczach tył + belka, przód + sanki, poduszka
  skrzyni,
- sworznie, końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora,
- układ hamulcowy (zaciski przód ASBO od Focusa ST 320 mm, zaciski tył z Mondeo mk3 II lift, całość
  Piaskowana, malowana, zestawy naprawcze, nowe tarcze i klocki),
- układ wydechowy (kolektory wydechowe + decaty firmy Toyosports sprowadzone z Anglii, dedykowany
  wydech firmy Milltek z końcówkami GT100),
- układ napędowy:kompletnie nowe sprzęgło z dwumasą, łożyskiem firmy LUK oraz pompką sprzęgła,
  piasty przód FEBI + łożyska SKF,
- układ zapłonowy:nowa cewka Ford, przewody WN - Formula Power 10 mm sprowadzone z Anglii,
  komplet świec Ford,
- uszczelnienie silnika:uszczelki rozrządu, pokryw zaworów, kolektorów, wału, miski,  itd. – Ford,
- regeneracja:pompy wspomagania, rozrusznika, alternatora,
- regeneracja felg (piaskowanie, malowanie proszkowe),
- dodatkowa chłodnica oleju,
- nowe opony letnie UNIROYAL RainSport 3 - 225x40x18, przejechane max. 2000 km.

W same części bez robocizny włożyłem ok. 24 000 zł.
Wizualnie (II lift) auto prezentuje się bardzo atrakcyjnie, wnętrze utrzymanie bardzo ładnie.
Auto w 100 % bezwypadkowe, wszystkie szyby z roku produkcji, żaden element blacharski nie był naprawiany czy też lakierowany. Mogę przesłać na maila dodatkowe zdjęcia oraz historię przebiegu i napraw.

Auto znane na forum :  http://www.fordtuning.pl/index.php/topic,4549.0.html
Krótki filmik na YouTube :  https://youtu.be/aUaLYZ7eq4o

Badania techniczne:31.10.2019 r
Ubezpieczenie:05.11.2019 r.

Cena jak mnie interesuje to 22600 zł do rozsądnej negocjacji.
Cena promocyjna bo zależy mi na czasie, zmuszony jestem zamienić na diesla ze względu na ilości kilometrów jakie muszę teraz pokonywać ok. 2500-3000 miesięcznie.

Poważnie zainteresowane osoby proszę o kontakt na PW (podam wówczas nr tel. )



 4 
 : wczoraj o 12:31 
Autor czita1622 - Nowe: autor: pl80
To nikt z Was nie poleca zalecanego przez Forda: Motorcrafta?  Ja wiem, że silnik jest Volvo.  Dodam jeszcze, że mój ST ma gigantyczny przebieg: 270 tys.

 5 
 : wczoraj o 00:29 
Autor baldmm - Nowe: autor: belol
Czyli pozostaje wstawienie błotników tylnich z RS Smiley
Tak jak tutaj - https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-rs-style-jedyny-taki-tdci-ID6AlcWt.html#
Kojarzycie może czy ten Focus jest na forum? Nie mogę znaleźć a może byłoby jakieś fotostory z prac

 6 
 : 14.01.2019, 20:33  
Autor baldmm - Nowe: autor: TAM
Są dużo szersze, dużo więcej niż potrzeba, moim zdaniem ok. 35 mm. W dodatku tył ma wyraźnie większy zapas ET niż przód i żeby było wizualnie w porządku, trzeba dodać tylne dystanse po 20-25 mm.

 7 
 : 14.01.2019, 15:16  
Autor baldmm - Nowe: autor: belol
Ale jak zostawię tył to wtedy przód będę miał szeroki a tył wąski? Dużo szersze są te błotniki RS w porównaniu ST

 8 
 : 14.01.2019, 11:49  
Autor baldmm - Nowe: autor: TAM
Ciekawy link, dla mnie chyba najlepsze rozwiązanie... Sprzedam oba RS-owe błotniki i wystarczy na ten kit. Ale odpowiadając na Twoje pytanie - w polifcie oprócz błotników trzeba podmienić zderzak, ale też listwy progowe. Natomiast tył można zostawić jak jest, o ile zdemontujesz fabryczne RS-owe dystanse (zwykłe kawały blachy, odpowiednio sprofilowane, bardzo ciężkie). Wtedy zestaw 235/35/19 na oryginalnych felgach 19" z ET60 wchodzi idealnie.

 9 
 : 14.01.2019, 10:49  
Autor baldmm - Nowe: autor: belol
Montował ktoś może błotniki - poszerzenia do Mk2 ST po lifcie z.... RS?
O ile przednie błotniki domyślam się ze wystarczy podmienić o tyle jak z tyłem?
Wyciąć i wspawać te RS-owe czy można/lepiej zrobić to inaczej?
Jest tez coś takiego - https://autospecialists.co.uk/AutoSpecialists-Design-Focus-ST-MK2-225-3door--Pre-facelift-Extended-Wheel-Arches-Product-2917.html#
ale efekt chyba nie za ciekawy.
Oczywiście resztę gratów prawie mam - zderzaki, progi, jeszcze tylko pierdoly typu kratki itp.

 10 
 : 13.01.2019, 01:00  
Autor sseebbaa1 - Nowe: autor: enforte
No to może w końcu otworzy się worek z zamiennikami, bo do tej pory brakowało takich przednich do FF RS mk3.

Mam obawy, że to się szybko nie zadzieje. Tarcze TRW pojawiły się w jednym sklepie chyba na początku maja '18 i była to oferta wirtualna, nie można było ich kupić. Kupiłem (tylne) dopiero w listopadzie.

[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10