FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Korzystając z forum (przechodząc do kolejnych podstron) akceptujesz nasz Regulamin oraz Politykę Prywatności.
W przeciwnym wypadku możesz opuścić forum, ale prawdopodobnie będziesz żałować, więc nie zalecamy tego. :)
[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 : wczoraj o 15:38 
Autor Przeeemo30 - Nowe: autor: Przeeemo30
W ostatnim czasie regulowałem kierownicę, także podczas jazdy.
W tej chwili jest podciągnięta mocno, chyba na maxa do kierowcy. Więc powrócić ją do tyłu znów i skasować błąd?

 2 
 : 15.11.2018, 20:40  
Autor Przeeemo30 - Nowe: autor: Alek
Jaka procedura? Na czym to polega? Cos klikne i samo sie naprawi?
Mniej więcej właśnie tak, będę w sobotę w domu to sprawdzę jak to się dokładnie nazywa. Czy się naprawi? Prawdopodobnie.

Nie trzeba gdzie podjechac, na stacje czy zrobic zbieznosc czy ta samą kalibracje?
Stacja może Ci ustawić zbieżność, ale raczej nie zrobi Ci kalibracji, ja przynajmniej się z tym nie spotkałem

Przy okazji mam pytanie, jakie sruby powinno sie stosowac do oryginalnyvh felg i nieoryginalnyvh? W tej chwili na ori mam z ruvhomym stozkiem.
Jedyne ograniczenie o którym wiem to żeby stosować śruby z tego samego materiału co felga, aluminiowe do aluminiowych, stalowe do stalowych. Mieszanie się mści.

 3 
 : 15.11.2018, 18:40  
Autor Przeeemo30 - Nowe: autor: Przeeemo30
Jaka procedura? Na czym to polega? Cos klikne i samo sie naprawi? A kola nie sa zle przykrecone? Nie trzeba gdzie podjechac, na stacje czy zrobic zbieznosc czy ta samą kalibracje?
Przy okazji mam pytanie, jakie sruby powinno sie stosowac do oryginalnyvh felg i nieoryginalnyvh? W tej chwili na ori mam z ruvhomym stozkiem.

 4 
 : 15.11.2018, 17:33  
Autor st-power - Nowe: autor: Alek
Miałem w ST220 przednie poliuretany z Olkusza, rozpadły się po pół roku i nie uwzględnili reklamacji Undecided

 5 
 : 15.11.2018, 17:31  
Autor Przeeemo30 - Nowe: autor: Alek
To nie jest kwestia bocznikowego. Wygląda na to że jest nie skalibrowany kąt skrętu kół. Jest na to procedura w ForSCANie, nie pamiętam w tej chwili jak się nazywa, mogę sprawdzić w weekend.

 6 
 : 15.11.2018, 10:53  
Autor dj_pete - Nowe: autor: fordmaniac
u siebie mam hybryde JR speca którą robiłem na zamówienie. Działa znakomicie https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid

 7 
 : 15.11.2018, 10:50  
Autor Przeeemo30 - Nowe: autor: Przeeemo30

Objawia się to w ten sposób, że po odpaleniu auta i przejechaniu kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu metrów załącza się ABS (podczas jazdy!) czyli koła są blokowane chwilowo ABS-em, mimo braku hamowania czy uślizgu! A potem włączona jest kontrolka tego autka w uślizgu czyli ABS. Wywala mi takie błędy.
To co kojarzę w ostatnim czasie to wymiana szpilki w prawym tylnym kole - wulkanizator urwał szpilke przy wymianie koła i zmienił - nie wiem czy mogło mieć to wpływ, pewnie nie, ale wolę napisać.
A druga sprawa, to gdy sprawdzałem bocznikowego to podczas pracy silnika go odpiąłem. Prawdopodobnie od tego czasu mam tę kontrolkę. Nie wiem czy układ się jakoś zapowietrzył czy co? Jakoś to się odpowietrza?
Czytałem na ten temat w necie to sugerują czujnik skrętu, że jest uszkodzony. Jak myślicie?

Najbardziej niepokoi mnie błąd ABS - C1278.

http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/1.jpg
http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/2.jpg
http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/3.jpg
http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/4.jpg
http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/5.jpg
http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/6.jpg
http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/7.jpg
http://www.decoriva.smarthost.pl/bledy/8.jpg

« Dodane: 15.11.2018, 11:16 »

Przepraszam, to nie jest kontrolka z napisem "ABS", tylko ta kontrolka z samochodzikiem w uślizgu czyli prawdopodobnie to ESP (jestem laikiem, myli mi się to).
Ostatnio jakbym też lekkie drgania momentami na kierownicy odczuwał. Wiązałem to właśnie z tylnym kołem, że gościu coś źle może poskładał. On mi każde koło poprawiał bo jakoś źle założył wentyl że uciekało powietrze z wszystkich kół!
To co, do niego uderzać? A może koła dokręcić?

 8 
 : 14.11.2018, 20:27  
Autor Monti - Nowe: autor: sseebbaa1
Monti, ja niestety nadal mam problem ze zrozumieniem tego co jest odpowiedzialne za piszczenie hamulców w Twoim samochodzie Cheesy

Napisałeś:
Tylko jak zakładasz zaciski do forda to musisz je założyć do góry nogami nie tak jak ja. Bo w przeciwnym razie będą piszczeć
czyli wskazałeś, że Ty nie obróciłeś do góry nogami, co jest prawidłowym stwierdzeniem.
W Twoim przypadku bowiem zamieniłeś zaciski stronami - ten który był prawym w BMW jest teraz lewym w Mondeo. W Mondeo wyjście na przewody jest do góry, tak jak i w BMW, więc zaciski nie są do góry nogami.


Ale potem napisałeś, że za piszczenie hamulców obwiniasz to, że zaciski są do góry nogami (i tym samym sprężynki też do góry nogami):
I jak to dasz do góry nogami to sprężynka (blaszka stalowa) źle rozpycha bo nie jest symetryczna i zamiast u góry to rozpycha u dołu. Przez to górna część tłoczka lata luźno (mikro wibruje). Ja na razie zrobiłem tak za dołożyłem dodatkowa sprężynkę i jest dyzo ciszej a czasami nawet nic nie piszczy

Więc już nie wiem o co chodzi i co obwiniasz za piszczenie.

 9 
 : 14.11.2018, 19:40  
Autor Monti - Nowe: autor: MAG
...
Mam sterowane z przycisku ale wszystko na podciśnieniu, elektryczne zawory padają szybko. Pierwotnie miało być z pilota i przycisku ale moduł był jakiś wadliwy i pilot nie działał poprawnie.
Tak więc mam da tryby cichszy i głośniejszy.
Takie cus też mnie interesuje - jak jest to rozwiązane ze zmianą z cichego na głośny?

 10 
 : 14.11.2018, 12:05  
Autor Monti - Nowe: autor: Monti
Mam normalnie przykręcone ale bez obracania, czyli u mnie przewód hamulcowy idzie do góry a Ty będziesz miał skierowany w dół.
http://www.fordtuning.pl/index.php/topic,5042.msg60658.html#msg60658

[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10