FORD TUNING FORUM - Ford Cougar, Ford C-Max, Ford Escort, Ford Fiesta, Ford Focus, Ford Fusion, Ford Mondeo, Ford S-Max...
FORD TUNING FORUMFORD TUNING FORUM
Forum używa technologii cookies. Korzystając z forum akceptujesz ten fakt. Ustawienia cookies możesz zmienić w opcjach swojej przeglądarki.
[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
 1 
 : dzisiaj o 18:30 
Autor Michal85 - Nowe: autor: PyRsHaL
Fajnie siadło Wink
Gdzie robiłeś? Tam gdzie ja i kilku innych forumowiczów?

 2 
 : dzisiaj o 17:59 
Autor Thombike - Nowe: autor: enforte
Jeśli samochód ma przechodzić przeglądy TUV to raczej żadne adaptery i zaciski chociażby z E38 nie przejdą. Są zestawy, oprócz sporej ceny zakupu - korzystają często z nietypowych tarcz i odbija się na kosztach utrzymania. Bliskie ideałowi (bez adapterów) są zaciski i tarcze z mk3 RS - taki zestaw ma Weksla, ale podobno coś tam trzeba było dopasować.

No i jeszcze jedno - wiedzę zaciski będą wymagać dystansow - co na to Pan z TUV?

 3 
 : dzisiaj o 17:08 
Autor Thombike - Nowe: autor: Thombike
Dziś na przeglądzie TUV pan specjalista potwierdził od dawna nękające mnie obawy. "Te hamulce do tak stuningowanego auta są o ok. 30% za słabe"/ Oczywiście zgodziliśmy się z tym, ze generalnie nawet w serii ST ma po prostu za śłabe hamulce do osiągów i prawdopodobnie sama wymiana tarcz i klocków zmieni niewiele. Zatem pytanie - za czym sie rozglądnąć, jak na przyszłość uzbroić auto w hebel, który nie bedzie wzbudzał wątpliwości. No i faktycznie pozwoli sie pozbyć tego stałego uczucia, szczególnie na autobahnie, że sa po prostu za słabe.
Są jakieś zestawy w sensie jarzmo/zacisk itp. np. dwutłoczkowe, które można by było zastosować bez rzeźbienia, tylko po prostu włożyć w miejsce serii?
Poradzicie?

 4 
 : dzisiaj o 16:56 
Autor Monti - Nowe: autor: sseebbaa1
Jest opcja Quaife QDF13J-5

https://shop.quaife.co.uk/ford-focus-st225-m66-quaife-atb-helical-lsd-differential-1280


Zauważ, że ten link Quaife w nazwie jest opisany jako szpera do Focusa ST225, a po jego kliknięciu jest opis do Mondeo 2.5T.
To sugeruje, że szpery do Focusa ST mk2 i Mondeo mk4 2.5T są identyczne - powinno to zatem odnosić się też do szpery MFactory.

 5 
 : dzisiaj o 16:48 
Autor Michal85 - Nowe: autor: Michal85
Nowy nabytek:

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)



Zaloguj się lub zarejestruj, żeby zobaczyć zdjęcie. :)


 6 
 : dzisiaj o 15:56 
Autor Monti - Nowe: autor: Monti
Hej.
Zastanawiam się nad szperą i szczerze nie wiem jakiego producenta szukać.
Znalazłem taka sztukę:

Szpery helikalne (torsen) MFactory
https://inter-rally.pl/product-pol-50479-Szpera-helikalna-torsen-Ford-Focus-ST225.html

Czy ta dla Focus'a ST 225 podejdzie pod Mondeo mk4 2.5t?

A może jakaś inna szpera innego producenta?

 7 
 : dzisiaj o 07:17 
Autor KwachuGSE - Nowe: autor: peter2903
Witam koledzy. Od dwóch dni zaczęło mi cos pukac w zawieszeniu z przodu.  Czasami puka na nierownosciach ale prawie zawsze jak ba skreconych kolach wjeżdżam w niewysoki krawężnik, pod sklep itd. Wtedy wydaje mi się ze dochodzi to z lewego kola ale znowu jak jade to bardziej czuje pod nogami. Sa to takie tępe,głuche dobijania. Cale zawieszenie sprawdzone zero luzu. Jak ruszam szybko kierownicą to alychac delikatne pukniecie ale wydaje mi się ze to nie ten dźwięk.  Mial ktos taki przypadek?  Nie chce wymieniać bez sensu dobrych części.  Z góry dziękuję

Siema,
Jeśli to na nierównościach,krawężnikach - sprawdź łącznik stabilizatora. MI niby na szarpakach posprawdzali i zawieszenie ocenili na tip-top, ale ta częśc za 50 zł tłukła niemiłosiernie na każdej nierówności. Po wymianie cisza.Jeśli przy skręcie i ruszanie nagłym przód-tył wali to sprawdź lewą półoś. Albo jest zużyta i do wymiany, albo regeneracja. Mi też stukało prze mocniejszym ruszeniu i skręcie, ale sprawdziłem w zakładzie, ktróry tylko robi półosie i dołożyli smaru i wymienili osłonę przegubu i jest całkiem ok. Możesz też mieć maglownicę do regeneracji (jeśli pyka przy skręcaniu kierownicy w 1. miejscu-ja tak miałem). To tak na 1. rzut z doświadczenia Cheesy

 8 
 : wczoraj o 21:12 
Autor KwachuGSE - Nowe: autor: KwachuGSE
Witam koledzy. Od dwóch dni zaczęło mi cos pukac w zawieszeniu z przodu.  Czasami puka na nierownosciach ale prawie zawsze jak ba skreconych kolach wjeżdżam w niewysoki krawężnik, pod sklep itd. Wtedy wydaje mi się ze dochodzi to z lewego kola ale znowu jak jade to bardziej czuje pod nogami. Sa to takie tępe,głuche dobijania. Cale zawieszenie sprawdzone zero luzu. Jak ruszam szybko kierownicą to alychac delikatne pukniecie ale wydaje mi się ze to nie ten dźwięk.  Mial ktos taki przypadek?  Nie chce wymieniać bez sensu dobrych części.  Z góry dziękuję

 9 
 : wczoraj o 20:52 
Autor moment - Nowe: autor: sseebbaa1
Do tego wyleciala tablica rejestracjna że środka zderzaka i znaczek Ford czego pewnie nie wychwyciles :p

Dałeś tak małe to jedno zdjęcie (300x225), że myślałem, że przód auta jest ciągle w stanie niekompletnym na czas modyfikacji Cheesy

Montuj, montuj i wówczas ocenimy!

 10 
 : wczoraj o 20:30 
Autor moment - Nowe: autor: moment
Ja też tak do tego podchodzę ale zakochałem się w tych lampach jak je zobaczyłem.. Wykonanie mega dobre. I tak jak już wspomniałeś będą pasować w całości do auta w szczególności że zmieniłem cały przód na polift.. Włącznie z grillem zunsport a lampy powinny nadać bardzo agresywny wygląd auta.. Do tego wyleciala tablica rejestracjna że środka zderzaka i znaczek Ford czego pewnie nie wychwyciles :p

[1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 10